Attualità

Nota: Se cumprate attraversu i ligami in questu articulu, InsideHook pò fà un picculu prufittu.
Ancu se migliaia di persone tornanu à a palestra dopu un annu di eserciziu in ligna, parechje persone rinuncianu sempre à i posti di eserciziu publicu è utilizanu invece palestre in casa.
Dotatu di l'attrezzatura adatta, u vostru magazzinu di cantina (o qualsiasi nome chì dite à u spaziu di eserciziu) pò esse una alternativa à i costosi membri di palestra. Ùn richiede ancu micca apparecchiature ingombranti, costose o specchi parlanti. In questi ghjorni, avemu eseguitu cù successu WFH (travagliu in casa) cù u set di manubri regolabili Nüobell 80-pound di Smrtft.
L'inseme Nüobell duveria vince u premiu di dumbbell regolabile più bellu aspettu, s'ellu ci hè un tale premiu. A so piastra di contrapesu in acciaio machinatu hè liscia è simplificata, quasi cum'è a missione di IKEA hè di fabricà apparecchiature di fitness. U disignu rende ancu u pesu più liggeru perchè e placche sò cumpletamente à fiancu à l'altru, permettendu un muvimentu più fluidu è una migliore prestazione. À u filu di l'anni, u rimusciu custante di i plastichi è di i metalli chì ci aspettavamu da i sistemi regulevuli hè sparitu. Offre ancu tatticu verde è biancu per un $ 20 in più.
Per aghjustà u pesu, basta à girà a maniglia zigrinata finu à sente un clic discernibile, è una piccula visualizazione indica a carica attuale. A cuntrariu di a maggior parte di i set di manubri regolabili cun un limite di pesu di 55 libbre, u Nüobell pesa da 5 libbre à 80 libbre, ma u mudellu più chjucu di Nüobell pò esse adattatu à 50 libbre per quelli chì necessitanu un pesu più liggeru. A tuta pò sopportà tuttu, da i riccioli bicipiti à i push-ups di pesu, ma ricumandemu di aduprà questi nantu à una superficie dolce per evità usure inutili. Trà esercizii, u supportu di plastica pò almacenà pesu per un accessu faciule.
Rispuntendu à l'attrezzi moderni di fitness in casa, e manubri regolabili ponu sembrà pallidi è debuli, ma sò sempre un must per ogni palestra saggia. U cuncettu di avè un inseme cumpletu di manubri era solu realistu per i culturisti è i maestri di fitness ostinati, ma u ingeniosu meccanismu rende i manubri integrati ampiamente aduprati. Ancu se ogni grande marca di fitness offre avà qualchì versione di stu dispusitivu, e mancanze sò cumuni. D'altra parte, Nüobell hà capitu bè.
Iscriviti per uttene più transazzioni ogni ghjornu è raccomandazioni da i prudutti InsideHook, chì saranu inviati direttamente à a vostra casella di ricezione.
Iscriviti à InsideHook per invià u nostru megliu cuntenutu à a vostra casella di posta ogni ghjornu di travagliu. Hè di rigalu. È hè grande.


Tempu di posta: Aug-20-2021