News

Cù l'arrivu di l'estate, più è più persone si esercitanu.Cumu evità a ferita mentre prufittà di u sport, i medichi offrenu parechji suggerimenti.

 

"U tempu più prubabile per a ferita in a populazione generale hè in i primi 30 minuti.Perchè hè questu?Nisun riscaldamentu".L'esperti sportivi anu dettu chì 10 à 15 minuti di attività di warm-up, cum'è a pressione di a gamba, l'espansione di u pettu, l'altalena, è cusì, cumminati cù jogging, ponu fà chì e diverse parti attive di u corpu sò allungate, migliurà i tendini, l'elasticità di i ligamenti, aumentanu i musculi. sensibilità è rapidità di reazione;Migliurà l'excitabilità di u cervellu, eliminà l'inerzia fisiologica, evitendu ferite.

 

Ma hà dettu chì l'eserciziu deve esse fattu nantu à un pianu pianu, variu per evità sbattimenti, viaghji o contusioni.A terra dura aumenterà a forza di l'impattu di a superficia di l'articulazione di i membri inferiori, risultatu in ferite aguda o usu crònicu di cartilagine è meniscus.Hè cunsigliatu di sceglie un locu standard per u sport.

 

Evitari a ferita deve ancu maestru di tecniche di prevenzione, in u prucessu di curriri è falà da l'aria, ùn fate micca u ballu o i pedi di l'altri populi, cusì faciule per sprain u ghjinochju o l'articulazione di l'ankle.In u vaghjimu, u bracciu deve esse attentu à u buffer, amparate à rollu di latu o avanti è avanti, ùn tene micca.

 

Bandage a to caviglia durante a furmazione è a cumpetizione per prevene sprain è usu.Inoltre, per prevene i feriti di u coddu, di i ghjinochje è di u vitellone, anu da esse usatu ancu i codici, i ghjinochje è i pads.

 

Dopu à a furmazione o a cuncurrenza, attività di rilassazione fisica è mentale adattate, aiutanu à eliminà a fatigue, accelerà l'eliminazione di l'acidu latticu, riduce a carica psicologica, alleviate a tensione musculare.A manera più faciule hè di piglià un respiru prufondu, o aduprà u vostru modu favuritu per rilassate mentalmente, o fà qualchì ginnastica.Massaggiate bè i cosci, i vitelli, a cintura è a spalle per rilassate i musculi.

 

Per riduce a ferita è l'usura di l'articuli, u metudu più fundamentale hè di riduce u pesu è aumentà a forza musculare per riduce a carica di l'articulazione è rinfurzà a stabilità di u muvimentu di l'articulazione.Troppu pesu pò causà usura di e articuli.In questu casu, una volta u sprain, u gradu di ferita serà aggravatu.Per quessa, ogni tipu d'esercizii per rinfurzà a forza di i membri superiori, u pettu, a cintura, u spinu è i membri inferiori deve esse persistenti.A bona forza musculare pò mantene a stabilità di ogni articulazione durante l'esercitu è ​​​​reduce a probabilità di ferita aguda.

 


Tempu di Postu: Apr-27-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi