Attualità

I bicipiti cunnettanu l'avambracciu è l'avambracciu per cunduce l'articulu di u gomu per flettelu è allargassi! Finu chì ci sia a flessione è l'estensione di u bracciu, serà esercitatu
Per dì la franca, l'eserciziu di i bicipiti gira intornu à duie parolle: ricci!
Parechje persone averanu una tale dumanda durante a furmazione!
Postu chì hè un ricciolu, chì differenza ci hè trà un dumbbell è un barbell? Bisogna chì i bicipiti sianu arricciati cù manubri o cù bilancieri?
Fighjemu da un angulu diversu!

I vantaghji di i bilancieri!
1. Per ciò chì tocca à u pesu, i bilancieri ponu uttene facilmente pesi maiò, chì hè ancu unu di i più grandi vantaghji di i bilancieri.
2. U bilanciu hè più stabile. Tuttu u mondu sà chì a cosa più tabù durante l'eserciziu hè una postura incorretta di u corpu, evitate di oscillà è di scuzzulà. Hè inevitabbile chì u corpu si scuzzuli cù manubri pesanti, ma se utilizate un bilanciu, u corpu sanu serà relativamente stabile.
3. Da a perspettiva di a forza, aduprà un barbell pò esercità u bracciu cù menu forza (di solitu u bracciu manca hè più debule). Se utilizate un bilanciu, stu prublema pò esse risoltu è prumuvutu. A forza di a manu manca aumenta.

Avvanzi di manubri
1. I manubri anu una gamma più larga di attività, chì ponu cuntrattà cumpletamente u bicipite, per uttene un effettu di stimolazione cumpletu!
2. Più flessibile: pudete furmà cù una mano, cambià a presa, è cambià l'angulu di più!
3. Pocu impronta, almacenamentu cunveniente
4. Cù a furmazione di dumbbell, pudete fà più furmazione unilaterale, furmazione seduta è alcune azzioni chì ùn ponu micca esse fatte cù un bilanciu.
In generale, i bilancieri è e manubri anu i so vantaghji è ùn ponu micca esse rimpiazzati. Ciò chì duvemu fà hè di fà un pienu usu di elli è cunghjuntà i so rispettivi vantaghji per furnisce servizii per i nostri musculi ~!


Tempu di posta: Jun-24-2021