Attualità

Tuttu hà vantaghji è svantaghji relativi. L'attrezzatura fitness ùn face eccezione.
Cume l'attrezzatura di fitness più usata è core, e disputate nantu à quale bilanciu o dumbbell hè megliu sò state in corso.
Ma per fà un megliu usu di i bilancieri è di e manubri, bisogna prima capisce i so vantaghji è i so svantaghji.

Ci sò assai vantaghji di dumbbells. Oltre à esse più cunvenienti, ùn ci sò restrizioni di u situ, è e opzioni di pesu sò ancu assai diverse.
Inoltre, i manubri sò più sicuri cà i bilancieri. Per esempiu, pudete lampà manubri quandu ùn si movenu, mentre i bilancieri ponu cumpressà u vostru corpu.

Tuttavia, e manubri anu esigenze più alte per u bilanciu di u muvimentu, soprattuttu quandu u core hè instabile quandu si face pesi pesanti, u muvimentu sarà deformatu, dunque hè faciule di limità l'impattu di pesi pesanti cù manubri.
Comparatu cù e manubri, hè più faciule d'impattu u pesu. Parechji movimenti pesanti è multi-articuli sò inseparabili da u bilanciu, chì hè a chjave per a crescita di forza è u miglioramentu di a circonferenza.

Tuttavia, a furmazione di u bilanciu richiede un campu più grande di e manubri, è richiede una sicurezza più alta.
In realtà, a differenza essenziale trà manubri è bilancieri hè chì sò flessibili è inflessibili.
Per e diverse parti, sfarenti muvimenti, è sfarenti gruppi di persone anu bisognu di diversi metudi di furmazione.

À a fine, duvete sceglie secondu u vostru scopu di furmazione. Se vulete aduprà un pesu pesu per stimulà a crescita musculare, sceglite a furmazione barbell;
Se vulete creà linee musculari chjare è perfette, allora sceglite una furmazione di dumbbell.

Dopu avemu praticatu i muvimenti in l'attrezzatura in maniera proficiente, pudemu aduprà manubri per sperimentà cumu i movimenti praticati in l'attrezzatura esercitanu forza, cumu cambià da un muvimentu non standard à un muvimentu standard;
È quandu i nostri muvimenti sò assai standard, pudemu aduprà un bilanciu per sperimentà l'aiutu chì i muvimenti standard ponu fà à i nostri musculi.


Tempu di posta: Jun-24-2021